Mój blog.

To blog o moich przeżyciach w szkole i nie tylko. :)
Możecie sobie poczytać ale nikogo nie zmuszam. Zapraszam . :)

piątek, 16 marca 2012

Piątek moje kochane długopisy

Dzisiaj piątek yey !
No ale , na poniedziałek jakieś opowiadanie nam zadali -_- 
Moje biedne cztery długopisy , zmaltretowane ! ;(
Siedziałam sobie w ławce na ang. i patrze do piórnika , jeden długopis jest złamany , potem patrze się moim ostrym wzrokiem na kolege { to jemu porzyczyłam ] 
-No weź , już więcej ci nie porzycze .
-Ale to nie ja , to M****k mi złamał.
-To mogłeś mu powiedzieć.

I ostrym wzrokiem na drugiego kolege . A on śmieje się . Patrze w ręku ma mój długopis , spoko. Powiedziałam mu , tylko mi nie połam , bo to mój ulubiony. Przyglądam sie bardziej , POŁAMANY. 
 Dzięki -_-
-No weź już więcej Ci nie dam.
- [ uśmiech ] 
-Weź debilu 
- [ uśmiech ] 


Nie rozumiem ich . ; d Potem zaglądam do piórnika szukając długopisu , zobaczyć czy mam nie połamane. Patrze .. POŁAMANY jeszcze jeden. O DŻIDŻAS. Mój niebieski kochany , z piórowym tuszem. ; ( wszyscy na niego lecą. xd 
Myślę sobie '' pięknie , komu ja go porzyczałam , ... a wiem !! '' i ostrym wzrokiem na następnego delikwenta , a on. 
-To nie ja , to M****k mi zabrał i połamał.
-Super. ... 

 trzy długopisy połamane. ; [ 



Na ostatniej lekcji mówię koledze  , [ trzeciemu koledze ] 
-Ejj oddaj mi mój długopis.
-Nie mam. Spadł mi wcześniej nie chciało mi się podnieść. 


Jakie dzieci nienormalne !! ; <  Oczywiście szukaliśmy ale nie znaleźliśmy. : [ mój kochany z taki fioletowy z brylancikami ; / 


Potem patrze nastepny delikwent śmieje się z innymi kolegami. 

Patrze rozwalony mój długopis leży , najlepszy  ( nie ten fioletowy bo nie znaleźliśmy , jeszcze inny )

A ja mówię . 
-naprawiaj teraz.
Uff naprawił i jest CAŁY <3


no ale co ? 3 długopisy połamane a jeden zaginiony. ; [ 


No i tak . : ) 
Piosenka na dziś. : ] 







1 komentarz: