Mój blog.

To blog o moich przeżyciach w szkole i nie tylko. :)
Możecie sobie poczytać ale nikogo nie zmuszam. Zapraszam . :)

sobota, 31 marca 2012

Takie tam o JUSTINIE

Hej sory że nie pisałam długo ale mam niedługo sprawdzian szóstoklasty i ogólnie jestem w biegu. : )
Tak samo jak i na moim blogu dla fanek Biebera także , sorka .  Nie mam czasu.
Dziś dowiedziałam że ma być transmitowany o 1:00 w nocy na tej linni  >>>>
http://forum.gwiazdunie.pl/f3/kids-choice-awards-transmisja-na-zywo-15298/ 

Nie wiem, czy będzie JB ale super by było.
Jak by nie działały te linnie :  nie martwcie cie ci co mają nickeoldeona , będzie można obejrzeć transmisję napewno  3 KWIETNIA W DZIEŃ SPR. SZÓSTOKLASTY.
Nie wiem po co te rabany .... z tego powodu ... oczywiście z powodu tego spr.
po co się denerwować ?
Ja mam pełen luzzz i dobrze. : )

Nie moge tego filmiku przestać oglądać : <3 OMG jaki słodziakkkkkk <3

PISOENKA NA DZIŚ : <3






obrazeczki. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz